2015. október 24., szombat

1.Díjam

Díjat kaptam *
Köszönöm szépen a díjat:Cukormáz szerkesztőjének.
A szabályokat betartva:
- meg kell köszönni a díjat
- el kell olvasni annak a személynek a blogját, akitől kaptad
- írj 12 dolgot az illető blogjáról
- írj 12 dolgot a SAJÁT blogodról
- válaszolj 12 kérdésre
- tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban
- kommentelj annak a blogján, akitől kaptad
- cseréljetek linket
- küld tovább 12 embernek a díjat
- olyan helyre tedd a díjat, ahol jól látható legyen, hogy tőlem kaptad
Akkor vágjunk is bele!

12 pont az ő blogjáról:
1.Szépségápolásról,D.I.Y.-ról szól a blog.
2.2 feliratkozója van.
3.Sok hasznos dolgot ír le.
4.Sok jó ötlettel drukkol elő.
5.A D.I.Y-eket amiket kirak azokat nagyon szeretem,ötletesek.
6.A design egyszerű fehér,a fejlécen töklámpások vannak.Szép!
7.Már két hete rátaláltam az oldalra és megtetszett egyből.
8.Ezután is követni fogom a blogod.
9.Igényesen ír,ügyel a helyesírásra
10.Összesen 35 bejegyzés van a blogján
11.1 díja van eddig
12.Amint tudok feliratkozok!

12 pont az én blogomról:
1.Zayn Malik Fanfiction,ebben a blogban nem híresek a szereplők.
2.Már nagyon rég elakartam kezdeni ezt a blogot,de előtte egy Harry Styles Fanfic-et írtam amit abbahagytam bizonyos okok miatt.
3.Ezt a blogomat tuti befogom fejezni!(Réka meg is ölne)
4.Jelenleg 2 feliratkozó van a blogon.
5.Jelenleg 3 rész található a blogon és 1 Prológus/Bevezető.
6.Roxana Styles a főszereplő.
7.A történetben a fiúk nem híresek.
8.Niall Horan a későbbiekben fog szerepelni a történetben,mint Roxana volt gyerekkori barátja.
9.Zayn Malik New York-ból jött vissza Londonba.
10.Roxana nem ismeri a szüleit.
11.Perrie Zayn exe,de a történetben nem fog sokáig szerepelni.
12.Zayn, Harry legjobb barátja.

Az ő kérdései:
1.Mi kéne még a blogomra?
Szerintem semmi,nekem úgy tetszik ahogy van.
2.Mi a véleményed a blogomról?
Nagyon tetszik! *--* Az ötletek,minden!
3.Ajánlanád másoknak?
Igen!!
4.Ha igen,miért?
Sok hasznos dolgokat lehet találni a blogodon.
5.Ha nem,miért nem?
--
6.Mit kéne még javítanom?
Szerintem semmit,minden tökéletes úgy ahogy van!
7.A fejléc elég esztétikus?
8.Több menüpontra lenne szükség,vagy ez is elég?
Szerintem elég ennyi menüpont,a többi felesleges.

Az én kérdéseim:
1.Jellemezd a történetet 2 szóval.
2.Ezelőtt is olvastad a blogot?
3.Milyen a design,fejléc szerinted?
4.Mit álmodott Roxana a 2.részben?(röviden)
5.Mit kéne változtatnom/javítanom a blogon?
6.Ezután is olvasni fogod a történetet?
7.Mi a véleményed eddig a történetről?
8.Ha a történet tetszett,feliratkozol?
9.Milyen a Prológus/bevezető?
Nincs több kérdésem.

Akiknek küldöm a díjat:
Édes élet
Finding Each Other
Electronic L0V3 [Zayn Malik Fanfiction]
Make it out Alive [Harry Styles AU]
Don't look back, live your life
Enemies-Shadow Of Secrets
Én 14 Ő meg Harry Styles





1 megjegyzés:

  1. De drága vagy, nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám, mindkét bloggal kapcsolatban <3

    VálaszTörlés