2017. augusztus 27., vasárnap

5.rész/1

~Roxana Styles szemszöge~:

Több órán keresztül itt volt velem Zayn, beszélgettünk, és beszélgettünk. Ilyen alap dolgokról, ki mit szeret stb. Az orvos azt mondta még pár napig bent kell maradnom de remélhetőleg kiengednek hétvégére. Valaki kopog -- tudok hozzá este 9 van. -Gyere be! -kiabálok ki. - Szia! - jön be Niall az ajtón. Leül az ágy szélére és mosolyogva néz rám. Mennyire vidám mindenki mostanában.. -Nagyon hiányoztál Rox, ugye tudod? - szomorodik el egyből. -Nem, nem tudom, mivel 3 éven át egy sms-t se írtál. Valahogy nem esett le, hogy hiányoztam volna - mondom, miközben a falat bámulom. Mikor elment annyira magam alatt voltam, hogy többször is megvágtam magam, és a mai napig megmaradt a helye. Csak Harry észrevette és többet nem csináltam, ezért szoktam rá a cigire. Niall már egy perce szólítgat, úgy látszik eléggé elbambultam. - Hoztam neked valamit - vesz elő egy dobozt és ide adja a kezembe. Kinyitom és nagyon meglepődök. -Ez valami gyönyörű! Köszönöm! -borulok a nyakába és szorosan magamhoz ölelem. Egy csodaszép kék pillangós nyaklánc van a dobozba. - Feltehetem? - kérdezi mosolyogva. - Igen, köszi - mosolygok,  mint egy idióta. A hajamat arrébb teszi, ad egy puszit a nyakamra amitől kiráz a hideg, és összekapcsolja a nyakláncot. Vissza dőlök az ágyra és a nyakláncot nézegetem. Nem sokat változott Niall.  Szőke haja kócosan áll, majdnem a szemébe lóg. Gyönyörű kék szemei csillognak. És az a mosoly.. Nagyon hiányzott. - Niall, ígérd meg, hogy többé nem hagysz magamra, kérlek ígérd meg! -nézek rá könnyes szemmel, ha elmenne megint abba belehalnék. Szorosan magához ölel. - Megígérem! -suttogja a fülembe és ad egy puszit az arcomra. - Na, de én most megyek, hagyták, hogy nyugodtan pihenhess - megölel és mikor elhúzódik tőlem ad egy csókot a számra,kiegyenesedik és kilép a kórteremből. Itthagyva engem lesokkolva. Ez a második, hogy megcsókolt, és ott van Zayn is. Teljesen összezavarodtam. Átölelem a párnát és próbálok elaludni. De annyi minden én jár az agyam h nehezen megy, de végül még is csak sikerül elaludnom.

---Másnap---

Ma is voltak vizsgálatok, szombatig el kell döntenem, hogy legyen műtét vagy ne. Harryék próbálnak rábeszélni, több kevesebb sikerrel. Niall próbálkozik, ma is, hozott egy szál rózsát. Aranyos. Zaynt még nem láttam, Harry azt mondta Perrievel van. Játszik velem.. De ha ő így akkor én is. Előveszem a telefonom és ki keresem Niall számát.

Rox: Szia Ni!

Írmanó: Szia Roxy, baj van?

Rox: Nincs, csak hiányzol és nem tudok aludni.. 

Írmanó: Bemegyek, 10 perc. 

--------------------

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése