2015. október 12., hétfő

2.rész

Itt is a 2.rész!Jó olvasást! 
ShatteredAngel

 --Álom--

A hóban fekszem, fázom és éhes is vagyok.Az anyukám lerakott ide és elment.Senki se vett észre, egy kisfiú és az anyukája elment mellettem, de a kisfiú visszafordult.
Az anyukájának a kezét fogva rohant ide hozzám, de mikor már elértek volna eltűntek.
---
Egy sötét szobában találtam magam.Próbáltam kinyitni az ajtót, de nem ment.Ablakok nem voltak.Kezdtem bepánikolni a bezártság miatt.A szoba közepén leültem, s elkezdtem ringatózni hogy lenyugtassam magam.
Lassan és nyikorogva nyílik azt ajtó mire ijedten nézek oda.
Egy kapucnis alak lép be s felsikoltok, de mielőtt látnám az arcát elsötétül minden.
---Álom vége---
Arra ébredek hogy valaki rázogat és a nevemet mondogatja.
Lassan kinyitom a szemem és meglátom Zaynt.
-Jól vagy?Sikítottál én meg bejöttem és-mondta s közbe egyre több dolog ugrott be az álomról.
-Rémálom-suttogtam.
-Mi?-kérdezi értetlenül.
-Rémálmom volt..Megint-mondtam halkan.
-Gyakran vannak rémálmaid?-kérdezi óvatosan.
-Igen..Eléggé-válaszolom neki.
-Rox jól vagy?-kérdi a bátyám miközben bejön a szobába.
-Igen, egy kicsit-mondom és tényleg jobban vagyok.
-Biztos?Mert ha szeretnéd maradhatok-mondja aggodalmasan de közbe szólok.
-Nem kell, jól vagyok, volt már ennél rosszabb is-mosolygok rá halványan.
-Jó akkor megyek aludni, de ha bármi baj van szólj!-mondja s kimegy a szobából.
-Én is szerintem visszamegyek aludni-mondja zavartan és feláll az ágyról.Eddig észre se vettem hogy ott ült.De mielőtt eljutott volna az ajtóhoz megszólaltam:
-Nem maradnál itt?-kérdeztem nem csak őt hanem magamat is meglepve ezzel.
-Ha szeretnéd-mondja halkan és befekszik mellém.Lekapcsolja a lámpát és felém fordult és csak néztük egymást.
-Mit álmodtál?-kérdezi egy idő után.
-Nem szeretném elmondani.Sajnálom!-mondom halkan s megfordulok nehogy meglássa a könnyeimet.
Ő felsóhajt, közelebb húzódik hozzám és átöleli a derekam.
Pár perc múlva elnyom az álom Zayn karjaiban.
-----
Reggel furcsa módon jó kedvvel ébredtem bár nem tudtam az okát.Aztán megfordultam és hirtelen megvilágosodtam.
Egy srác karjaiban aludtam el, ráadásul a srácot szinte alig ismerem és ahj.Még Harryvel se szoktam nem hogy egy másik sráccal.Rögtön elment a jókedvem.Ránéztem a még mindig alvó Zaynre és elmosolyodtam.Na jó Roxana mi ütött beléd?De hisz olyan aranyosan alszik, mint egy kisfiú.Na jó én beteg vagyok.Kiszállok az ágyból és szinte futok a fürdőszobába.
Leöltözök s beállok a zuhany alá.Körülbelül 20 percig áztatom magamat aztán kiszállok a zuhany alól.Megtörölközöm majd egy törölközőt tekerek magam köré. Megszárítom a hajam és kifésülöm.Visszamegyek a szobába ahol még mindig ott van Zayn, de már nem alszik hanem a plafont bámulja.
Becsukom a fürdőszoba ajtót mire felém kapja a tekintetét s nyel egyet miközben végig néz rajtam.Odamegyek a szekrényhez és kiveszek egy fekete felsőt amin az van hogy Szeretem a nutellát, és egy sötétkék nadrágot.Visszamegyek a fürdőbe s felkapom a ruhákat,a hajamat kiengedve hagyom.
Kimegyek a vissza a szobámba ahol még mindig ott van Zayn.
Megint végignéz rajtam majd féloldalas mosolyra húzza a száját.
-Gyönyörű vagy!-mondja mosolyogva mire én csak megforgatom a szemem de érzem hogy az arcom égni kezd ezért elfordulok s elhagyom a szobát.
Lemegyek a konyhába ahol a bátyám reggelizik s készítek magamnak kávét.
Pár perc csend múlva megszólal.
-Jól aludtatok?-kérdezi gúnyosan Harry,majdnem félrenyelek ezért köhögni kezdek.
-Neked meg mi bajod van?-kérdem értetlenül.
-Nekem?Nekem aztán semmi csak annyi hogy kibaszottul féltelek!-mondja idegesen.
Zayn bejön a konyhába és értetlenül néz ránk.
-Mi történt?-kérdezi óvatosan.
-Semmi, csak szállj le a húgomról!-mondja mérgesen s feláll és kimegy a konyhából, én meg utána.
-Harry kérlek engedj be!-kopogok az ajtaján.
-Gyere be!-mondja halkan s bemegyek a szobájába.
Tipikus fiús szoba.
Neki is ugyanúgy sötétkék színű a fala és sokkal rendetlenebb mint az enyém, a falon poszterek lógnak.
-Harry mi a baj?-kérdezem s leülök az ágyra mellé.
-Nem barátkozhatsz Zaynnel! Ő rossz!-nem értem mire céloz ezzel de kifogom deríteni.
-Ígérd meg, hogy elkerülöd!-néz rám szigorúan.
-De hisz egy házban lakunk! Mégis hogy a francba kerüljem el?-csattanok fel mérgesen.
-Csak kerüld el, kérlek!-néz rám kétségbeesetten s közben beletúr a hajába.
-Jó,de mond meg neki hogy ne dobálja kővel az ablakomat!-mondom neki s kiviharzok a szobájából.
Bemegyek a szobámba s felkapok egy fekete pulcsit és magamhoz veszem a gördeszkámat, s kimegyek a szobából.
Már mennék a lépcső fele de beleütközök valakibe, de mielőtt elesnék megtart a derekamnál fogva.
Zayn.
Még hogy kerüljem el, ha mindig belebotlok akkor nehéz lesz.
Belenézek a gyönyörű csokoládébarna szemeibe.
Hosszú ideig csak bámuljuk egymást de valaki megköszörüli a torkát mögöttem.
360 fokos fordulatot veszek és szembe találom magam egy mérges Harryvel.
-Meg ne szólalj!-mondom mérgesen és elveszem Zayn kezeit a derekamról.
Lemegyek a lépcsőről, de mikor már a kezem a kilincsen van megszólal:
-Hova mész?-nem mindegy?
-Mint látod el.Betartom az ígéretem és elkerülöm-mondom neki és egy pillanatra ránézek Zaynre aztán kimegyek az ajtón.
Fúj a szél, még szerencse hogy vettem fel pulcsit.
Hamarosan itt a szeptember és az ősz is.Fantasztikus.
Elmentem a régi focipályára ahol szoktam deszkázni s pár óráig gyakoroltam de aztán észrevettem hogy valaki figyel.
Ugyanaz a kapucnis srác mint álmomban.
Kezdtem megijedni.
Elindultam hazafele,de észrevettem hogy követ.
Egyre gyorsabban mentem és mikor hátra néztem már nem láttam.Egy kicsit megnyugodtam.
Leszállok a deszkáról ház fele s bemegyek.
Csend.Nagyon nagy csend.
Felmegyek az emeletre s benyitok Harry szobájába.
Sehol senki.
Zayn sincs sehol.Kezdek aggódni.
Bemegyek a szobámba s lerakom a deszkát.Meglátok az ágyamon egy cetlit.
Elmentünk Zaynnel valahova.
Majd jövünk! 
H és Z
Megrántottam a vállam bár egy kicsit furcsának találom hogy én nekem el kell kerülnöm de ő meg elmehet vele bárhova.
----
Este 8 fele hallottam hangokat lentről ezért lementem megnézni mi az.
Mikor leértem lefagytam.
Zayn és Harry 2 lánnyal, részegen próbált menni valamerre de nem nagyon sikerült, mivel Harry elesett a saját lábában.
-Harry-motyogom halkan mire ködös tekintete azonnal kitisztul mikor rám néz.
-Roxana én..-mondta de én közbe vágtam.
-Nem érdekel mit akarsz mondani, ne is folytasd!Remélem jól érezted magad!-mondom gúnyosan s felrohanok a szobámba és kulcsra zárom az ajtót.
Átöltözök a pizsimbe s bebújok a takaró alá.
Szépen lassan elalszok s megint jönnek az újabb kínzó rémálmok.

ShatteredAngel



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése